NFL után szabadon: A NASCAR-nak is összejöhet a saját Taylor Swift – Travis Kelce tündérmeséje?

NFL után szabadon: A NASCAR-nak is összejöhet a saját Taylor Swift – Travis Kelce tündérmeséje?
credit: Sean Gardner/Getty Images





Az NFL-rajongóknak néhány hónap alatt tele lett a hócipője a Travis Kelce – Taylor Swift románccal, magát a ligát azonban ez egy fikarcnyit sem érdekelte.

A Kansas City Chiefs tight endjének és a világ jelenlegi legnépszerűbb énekesnőjének kapcsolatából konkrétan dollármilliókat profitált a liga. Az önmagukat csak „Swiftie”-knek nevező rajongók lecsaptak a merchandise-termékekre, nem sajnálták a pénzt a jegyekre és tömegével ültek le a tévéképernyők elé, hogy akár csak pár másodperc erejéig is, de lássák a páholyában szerelmének szurkoló Taylort.

Az NFL és partnerei számára viszont a nézettség az nézettség, az pedig csak hab a tortán, hogy egy vadiúj közönséghez jutott el a futball és ha ezeknek csak 5%-a megkedvelte a sportot, akkor máris nyereséget könyvelhettek el.

Nos, ha a bulváristenek is úgy akarják, akkor ez a szcenárió akár a NASCAR-ban is megvalósulhat.

A sztori még csak kezdeti fázisában áll és momentán egyoldalú, de a felvezetés máris kísértetiesen hasonlít arra, ahogyan bő másfél évvel ezelőtt elstartolt Kelce-ék piros szívecskékkel teli marketingkampánya.

Az egész egy poénnal indult az X-en.

A mindössze egy hete működő, The Daily Downfords nevű NASCAR-szatírákban utazó profil közzétett egy photoshoppolt képet, amelyen úgy tűnt, mintha William Byron beköszönt volna az aktuális popszenzáció Sabrina Carpenternek.

A képre az immár kétszeres Daytona 500-győztes versenyző azonnal reagált is:



A történetnek azonban itt messze nincs vége. Olyannyira, hogy még a TMZ érdeklődését is felkeltette.

„Manapság nagyon ügyesen használják a Photoshopot” – mondta a lapnak a Hendrick Motorsports pilótája.

„Egy egész jó paródiaprofil műve volt, ami hasonlít az NBA Centelhez. Jó munkát végeztek. Talán meg tudnánk hívni Sabrinát az egyik versenyünkre, ami nagyszerű lenne… Vagy akár én is elmehetnék valamelyik koncertjére. Az is klassz volna.”

Arra a kérdésre, hogy üzen-e valamit a kétszeres Grammy-díjas Miss Carpenternek, Byron csak ennyit válaszolt:

„Nagyon jó a zenéje.”

A hírre rögtön rárepült a NASCAR közössége, beleértve olyan neveket, mint a sport legnépszerűbb poénzsákja, a szervezettel hivatalos partnerségben álló Nascarcasm, a SiriusXM NASCAR Radio műsorvezetője, Davey Segal, valamint a The Athletic veterán riportere, Jeff Gluck. Utóbbi rögtön fel is hívta a figyelmet arra, hogy Carpenter nem lenne vadonatúj arc a Cup színpadán, hiszen tíz évvel ezelőtt már részt vett a szezonzáró banketten is.

Izgatottan várjuk, hogy mi sül ki belőle és az NFL után szabadon a nemzetközi térhódítást fontolgató NASCAR-nak is összejön-e egy globális marketinget maga után vonó lamúr.

A labda jelenleg Sabrina térfelén pattog…