Hamlin: Még nincs döntés arról, hogy a 23XI megkezdi-e a 2025-ös NASCAR-szezont
Az ügyben illetékes észak-karolinai szövetségi bíróság pénteken elutasította a 23XI Racing és a Front Row Motorsports által benyújtott ideiglenes intézkedés iránti kérelmet.
Ettől a két csapat azt remélte, hogy a 2025-ös szerződés aláírása nélkül is engedik őket charteres csapatként versenyezni a NASCAR ellen indított trösztellenes perük időszaka alatt.
A döntés ellen természetesen fellebbeznek.
Ha azonban ezt is elbukják, akkor komoly bajba kerülhetnek, mivel állításuk szerint nem csak a szponzoraik, de a versenyzőik is azonnali hatállyal felbonthatják a szerződésüket, ha az autók nem rendelkeznek charterrel.
A 23XI társtulajdonosa, Denny Hamlin nem is árul zsákbamacskát és a Cup phoenixi szezonzáróját megelőző sajtótájékoztatóján elárulta, hogy még minden a levegőben lóg.
„Mindenekelőtt elégedettek vagyunk azzal, hogy a bíró érdemesnek találja az ügyet és felgyorsítja a bizonyítási eljárást, ami nagy előrelépést jelent. Nyilvánvalóan elfogulatlanul tárgyalja és esélyt ad arra, hogy újra benyújtsuk a kérelmünket, mivel tudja, hogy az elkövetkezendő hónapokban változások várhatóak. Tisztában van azzal, hogy mennyire bonyolult helyzetről van szó és komoly károk érhetnek bennünket.”
Arra a kérdésre, hogy a 23XI biztosan ott lesz-e a februári Clash, majd a Daytona 500 nevezési listáján így válaszolt:
„Még semmi sincs eldöntve. Bizonyos dolgokat tisztáznunk kell, de én bízom benne.”
Tyler Reddick révén a 23XI-nek megvan az esélye arra, hogy bajnoki címmel zárja a szezont. Ennek megvalósulása esetén a csapat helyzete stabilizálódna a jövő évi rajtrácson?
„A Furniture Row Racing megcsinálta. A bajnokság után pedig megszűntek létezni. Szerintem attól függ, hogy kit kérdeztek, de egyeseket valószínűleg egyáltalán nem érdekli, hogy itt vagy-e vagy sem.”