Vadonatúj arculattal tér vissza a vakációról Chase Elliott

Vadonatúj arculattal tér vissza a vakációról Chase Elliott





Július elején vált hivatalossá, hogy véget ér a Hooters és a Hendrick Motorsports közti partnerség.

A kapcsolatot maga a NASCAR Cup-csapat szakította meg, miután az elmúlt időszakban már komolyan veszteséges étteremlánc nem teljesítette a szerződésben vállalt kötelezettségeit (magyarul: nem fizettek).


A globális mainstream márkának is számító Hooters évente több versenyen is a Chase Elliott által vezetett 9-es Chevy kiemelt támogatója volt, továbbá valamennyi fordulón társszponzorként jegyezték őket. Emellett óriási, országos szintű promóciós tevékenységet folytattak az immár zsinórban hatszor a Cup legnépszerűbb versenyzőjének választott, a vállalathoz hasonlóan szintén georgiai pilótára kihegyezve.

A 2020-as bajnok idén áprilisban, a Texas Motor Speedwayen aratott győzelme révén ráadásul 32 év után először ünnepelhetett a Cup victory lane-jén egy Hooters-ruhába öltözött autó.

Ironikus módon ez végül az utolsó közös versenyük is lett.

Az eredeti tervek szerint a vállalat az augusztus 11-ei, richmondi fordulón is kiemelt támogatója lett volna a 9-esnek, az utód kiléte pedig szinte az utolsó pillanatig kérdéses volt.

Az HMS végül 6-án, alig négy nappal a viadal edzése előtt jelentette be, hogy a gép a Coca-Cola színeibe fog öltözni a 0.75 mérföldes virginiai oválon rendezendő Cook Out 400-on.

Az ikonikus márkának Joey Logano, Austin Dillon, Denny Hamlin és Daniel Suarez mellett Elliott az egyik reklámarca. Chase esetében ráadásul családi kötődés is van, hiszen anno az édesapja, a legendás Bill Elliott is a cég szponzorációját élvezhette.

Mindemellett a Coca-Cola a NASCAR hivatalos üdítőital-partnerének is számít.