Hullakomoly: A Folyékony Halál lett a NASCAR vadonatúj partnere
A címet olvasva minden valószínűség szerint elgondolkodtál azon, hogy mégis milyen beteg clickbaitről lehet szó?
Nos, a helyzet az, hogy a színtiszta valóságról.
A NASCAR ugyanis hivatalosan bejelentette vadonatúj vállalati partnerét a Liquid Death képében.
A jegesteában utazó vállalat – szlogenjük: Öld meg a szomjúságod! – több évre szóló szerződést kötött a stock-car szervezettel, aminek keretein belül aktív promóciót folytatnak majd a versenypályákon, továbbá számos NASCAR-ral közös kontent fog megjelenni a közösségi médiában is.
A sajtótájékoztatón természetesen részt vett az üdítőital sajátos reklámfigurája is.
A lényeget azonban egy rajongó fogta meg a legjobban, aki rögtön párhuzamot is vont a márkanév és a futamhétvégéket előszeretettel sújtó időjárás között:
Liquid death: what happens to NASCAR every weekend https://t.co/prnxdlc1Dz pic.twitter.com/10kKtL4Zet
— Brett (@brettbphoto) April 19, 2024