Hullakomoly: A Folyékony Halál lett a NASCAR vadonatúj partnere

Hullakomoly: A Folyékony Halál lett a NASCAR vadonatúj partnere

Hullakomoly: A Folyékony Halál lett a NASCAR vadonatúj partnere




A címet olvasva minden valószínűség szerint elgondolkodtál azon, hogy mégis milyen beteg clickbaitről lehet szó?

Nos, a helyzet az, hogy a színtiszta valóságról.

A NASCAR ugyanis hivatalosan bejelentette vadonatúj vállalati partnerét a Liquid Death képében.

A jegesteában utazó vállalat – szlogenjük: Öld meg a szomjúságod! – több évre szóló szerződést kötött a stock-car szervezettel, aminek keretein belül aktív promóciót folytatnak majd a versenypályákon, továbbá számos NASCAR-ral közös kontent fog megjelenni a közösségi médiában is.

A sajtótájékoztatón természetesen részt vett az üdítőital sajátos reklámfigurája is.

A lényeget azonban egy rajongó fogta meg a legjobban, aki rögtön párhuzamot is vont a márkanév és a futamhétvégéket előszeretettel sújtó időjárás között: