Sokba került a NASCAR-nak a Netflix-show, de úgy tűnik minden centet megért

Mélyen a zsebébe nyúlt a NASCAR a január végén debütált Netflix-dokusorozata kedvéért.
A Cup Series tavalyi szezonjának eseményeire fókuszáló, ötrészes NASCAR: Full Speed a FlixPatrol adatai szerint a világ tizenhét országban debütált a top 10-ben, ebből az USA-ban az ötödik helyen.
A sorozat hatása már az első héten érezhető volt a közösségi médiában, amelynek felületein nézők tömegei tárgyalták ki lelkesen az eseményeket, sokan közülük pedig kijelentették, hogy innentől fogva követni fogják a bajnokság eseményeit is.
Ezt látva minden bizonnyal örömittasan nyugtázták a szervezet illetékesei, hogy megérte a jelentős mértékű, a népszerűség növelése céljából eszközölt befektetés.
A mindig megbízható Sports Business Journal értesülései szerint ugyanis a NASCAR nem kevesebb, mint 5 millió dollárt fizetett a streaming-platformnak és a gyártással megbízott Words + Picturesnek a Full Speed megszületése érdekében.
A nézettségi adatokkal pedig a jelek szerint a Netflix is elégedett és az előzetes hírek alapján jöhet a folytatás.
„A Netflix-show nagyon fontos számunkra” – nyilatkozta a NASCAR elnöke, Steve Phelps a Sirius XM Radio vendégeként.
„Ha még nem látták, akkor azonnal pótolják be, mert szenzációs! A versenyzőket teljesen más fényben tünteti fel, mint ahogyan a pályákon megszokhattuk. Ezek a srácok felveszik a sisakot, bepattannak az autóba és rendkívül bátor dolgokat művelnek a volán mögött.
A Full Speed azonban megmutatja az emberi oldalukat is. A show elképesztő és úgy tudom, hogy meg fogja kapni a zöld jelzést a második évadra is. Örülnénk neki, ha öt helyett már 8, vagy akár 10 epizódból állna. Ez egy nagyszerű lehetőség számunkra, hogy kiszolgáljuk a régi rajongóinkat, egyúttal pedig új közönséget célozzunk meg.”
