Régen látott, gigantikus reklámkampány arca lett a NASCAR legpiacképesebb versenyzője
Néhány hónappal ezelőtt Toni Breidingert választották meg a világ legbefolyásosabb női autóversenyzőjének.
A 24 éves arab-amerikai hölgy már több, mint 2 millió követővel rendelkezik az Instagramon, 2,3 millióval a TikTokon és olyan kaliberű szponzorokat tudhat maga mögött, amiről még a többszörös bajnokok is csak álmodhatnak.
A főállásban az ARCA Menards Seriesben vezető, emellett pedig a NASCAR Truck Seriesben részidős programot teljesítő pilóta támogatói között a teljesség igénye nélkül megtalálható a Celsius, a Gatorade, a Hot Wheels, valamint a Victoria’s Secret, aminek egyben a modellje is.
A világhírű fehérneműmárka az ő kedvéért tavaly még arra is hajlandó volt, hogy finanszírozza Trucks-debütálását, noha mindaddig az égvilágon semmilyen jelenléttel sem bírt a sportvilágban.
Breidinger most újabb nagyszabású projektbe fogott a Raising Cane’s jóvoltából. A több, mint 700 gyorsétteremmel bíró brand tavaly bútorozott össze vele, akkor még csak egyetlen ARCA-futam erejéig.
Idén viszont nem csak kiterjesztették kapcsolatukat, de ezzel párhuzamosan egy gigantikus reklámkampányt is elindítanak.
A promóció során – amelyben a női sportolók támogatására is felhívják a figyelmet – Toni óriásplakátokról, reklámfilmekből és online hirdetésekből fog visszamosolyogni USA-szerte, arcképe pedig természetesen minden egyes Raising Cane’s étteremben megjelenik.
Ennek révén ráadásul maga a NASCAR is hatalmas ingyenreklámot kap.
Ekkora mértékű, a szervezet alá tartozó versenyző főszereplésével lezajlott, mainstream kampányhoz talán csak Jeff Gordon kétezres évekbeli Pepsi-partnersége és Danica Patrick GoDaddy-reklámjai foghatóak.
@tonibreidinger ariana what are u doing here @Raising Cane's #raisingcanes ♬ original sound – girls