Palou beismerte, valóban szerződést szegett a McLarennel, mert minden beléjük vetett bizalmát elvesztette

Augusztus közepén robbant a bomba, miszerint Alex Palou korábbi ígéretével ellentétben mégsem kívánja a McLarennél folytatni IndyCar-karrierjét és inkább marad jelenlegi csapata, a Chip Ganassi Racing kötelékében.
A döntés hallatán – amit a széria immár kétszeres bajnoka az ügyvédein keresztül tudatott a wokingiakkal – Zak Brownék teljesen felháborodtak és azonnal jogi útra terelték az ügyet.
A McLaren Racing az Egyesült Királyságban indított pert a spanyol versenyző, valamint a hozzá kapcsolódó cég, az ALPA Racing USA, LLC ellen.
A bírósági dokumentumok szerint bő 23 millió dollárt akarnak behajtani, mivel állításuk szerint ennyi pénzre vethettek keresztet azzal, hogy Palou kihátrált a szerződéseiből.
Erről részletesebben, beleértve az összeg tételes lebontását ebben a cikkben lehet bővebben olvasni:
>>>>>Káosz a köbön: Exkluzív részletek a McLaren és Palou piszkos jogi csatájából
Most újabb fordulat állt be az ügyben, miután az Associated Press legfrissebb információi szerint Palou bevallotta, hogy tényleg megszegte a McLarennel kötött két (az F1-es teszt- és tartalékosi, valamint az IndyCar-versenyzői) kontraktusát.
A csapat által benyújtott bírósági dokumentumokra adott hivatalos válaszában a 26 éves pilóta elismerte, hogy meggondolta magát és valóban nem állt szándékában teljesíteni az előzetesen megkötött szerződéseiben foglalt kötelezettségit.
Indoklása alapján minden McLarenbe vetett bizalmát elvesztette arra vonatkozóan, hogy a papayások ténylegesen támogatnák a Forma-1-es versenyzői törekvéseit.
Emellett azt is megerősítették, hogy a felek közti vitát jelenleg a kártérítés összege képezi.
Brownék az elmúlt hetekben már az IndyCarban és F1-es fronton is túlléptek Palou-n. Előbbi szériában David Malukas kapta meg az eredetileg neki szánt ülést, míg a világbajnoki sorozatban Pato O’Wardot nevezték ki hivatalos tartalékpilótának.

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough