Kútba esett Alex Albon programja a WTR Andrettivel, Colton Herta viszont már hivatalos
Hivatalosan bejelentette 2024-es GTP-felállását a Wayne Taylor Racing with Andretti Global.
Az IMSA WeatherTech Sports Car Championshipben nevezendő, 10-es számú Acura ARX-06 volánja mögött továbbra is Filipe Albuquerque és Ricky Taylor kap helyet a teljes szezonra, míg Michelin Endruance Cup öt fordulója erejéig Brandon Hartley csatlakozik hozzájuk.
A 40-essel jelölt autót Jordan Taylor, valamint Louis Delatrez terelgeti, a MEC-hez tartozó versenyeken (Daytona 24h, Sebring 12h, Watkins Glen 6h, Indianapolis 6h és Petit Le Mans) Colton Herta is lehetőséget kap.
A szezonnyitót képező, daytonai 24 órásra nevezendő további pilóták személyét a későbbiekben fedik fel.
A legendás, egynapos viadal kapcsán komoly esélyesnek számított Alex Albon is.
A fiatal thai IMSA-debütálása azonban sajtóértesülések szerint egyelőre mégsem fog megvalósulni.
A RACER információi alapján Albon indulását Forma-1-es munkaadója, a Williams is támogatta annak reményében, hogy az eltérő típusú autóval való versenyzéssel tovább csiszolhatja képességeit.
Az egyetlen feltétele a gárdának az volt, hogy a kiruccanás nem befolyásolhatja a világbajnokság soron következő idényére való felkészülését.
A Daytona 24 január utolsó hétvégéjén kerül megrendezésre, az F1 szezon előtti tesztsorozata pedig február 21-én veszi kezdetét Bahreinben.
Bár a két esemény között három hét telik el, az idő végül mégis túlságosan rövidnek bizonyult ahhoz, hogy Albon számára problémamentesen kivitelezhető legyen a floridai program.
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough