A NASCAR jóvoltából lett egy japán étteremlánc arca Kyle Larson

A NASCAR jóvoltából lett egy japán étterem arca Kyle Larson



Vadonatúj támogatóval gazdagodott Kyle Larson.

A 2021-es NASCAR Cup-bajnok exkluzív szerződést kötött a Jinya Ramen Barral, aminek révén a japán étteremlánc lett az első olyan partnere, amely korábban egyáltalán nem állt kapocsolatban sem vele, sem pedig a Hendrick Motorsports-cal.

A megállapodás keretein belül a JRB az 5-ös Chevy csapatának hivatalos éttermévé is vált.

Autófestésről egyelőre nincs szó, a cég neve azonban már biztosan megjelenik Larson overálján, aki a tervek szerint egy komplett marketingkampány arca is lesz.

Minden Cup-győzelme után egy Jinya-logós sapkában fog pózolni a victory lane-en, az így készült fénykép- és videófelvételeket pedig az étterem reklámcélokra használhatja fel. Sikereiből a vendégek is profitálnak, hiszen a megnyert futamait követően árengedményt kívánnak adni azoknak, akik a felszolgálónak megemlítik Larson nevét.

„Kyle nem csak egy kiemelkedő tehetségű NASCAR-sztár, de egyben ő a sport első ázsiai-amerikai versenyzője is, ezért nagyon örülünk annak, hogy a partnerei lehetünk” – idézi a hivatalos közlemény a Jinya alapító-vezérigazgatóját, Tomo Takahashit.

„Alig várjuk, hogy még sokszor láthassuk őt a victory lane-en, a Jinya logóját magán viselve.”

Larson elárulta, hogy a Jinya először nem őt, hanem magát a NASCAR-t kereste meg.

„Úgy látom, hogy egyre több ázsiai rajongó látogat ki a versenyekre, aminek nagyon örülök” – nyilatkozta a kaliforniai a FOX-nak.

„Reménykedem abban, hogy az új kapcsolat tovább javít ezen a tendencián. Ha továbbra is az élmezőnyben leszek és futamokat nyerek, az segít az olyan partnereinknek is a növekedésben, mint a Jinya és biztos vagyok abban, hogy még több ázsiai fog felfigyelni a sportunkra.

[Az étteremlánc] eredetileg a NASCAR-ral lépett kapcsolatba, mivel szerettek volna egy versenyzőt találni a promóciójukhoz. Amikor megtudták, hogy én félig japán vagyok, rögtön arra jutottak, ez a tökéletes frigy. A NASCAR hozta össze őket az engem képviselő ügynökséggel és az HMS-szel, végül pedig sikerült megvalósítani ezt a szerződést. Nagyon lelkes vagyok, szerintem remekül tudunk majd együttműködni.”