NASCAR: Mindenki őket akarja – Újabb gigaszponzort fogott a 23XI Racing

NASCAR: Mindenki őket akarja – Újabb gigaszponzort fogott a 23XI Racing
credit: Chris Graythen/Getty Images/NASCAR Media

NASCAR: Mindenki őket akarja – Újabb gigaszponzort fogott a 23XI Racing


A 23XI Racing még csak harmadik szezonját kezdte meg a NASCAR Cup Seriesben, szponzorációs háttere viszont máris a nagycsapatokkal vetekszik.

A Michael Jordan és Denny Hamlin tulajdonában álló gárda olyan márkákat tudhat maga mögött, mint a DoorDash, a Monster Energy, a Columbia, a Dr. Pepper, a MoneyLion, a Logitech, McDonald’s, na és persze a Jordan Brand.

A sor most egy újabb névvel bővül a NASCAR másodosztályú bajnokságának névadójaként is jegyzett Xfinity képében.

Jelen megállapodás értelmében a vállalat immár a 23XI kommunikációs partnere lesz.

Ennek során közösen fognak dolgozni az online és offline tartalomgyártáson, márkaépítésen, valamint a diverzitásra irányuló törekvéseken.

Az Xfinity a Bubba Wallace által vezetett 23-as, valamint a Tyler Reddickhez fűződő 45-ös Toyotán is meg fog jelenni. Az első ilyen alkalomra a március 19-ei, atlantai fordulón kerül sor, ahol utóbbi pilóta gépének lesznek főszponzorai.

Emellett a szezon folyamán számos rendezvényt bonyolítanak le együtt, beleértve közönségtalálkozókat is.

Persze most mindenkinek az motosztkálhat a fejében, hogy számszerűsítve ez mennyi pénzt is jelent az alakulatnak?

Nos, rendkívül megbízható Sports Business Journal értesülései szerint idén 30 millió dollárra tesznek szert csak a támogatóik által. Ez az összeg kiugróan magasnak számít a NASCAR-on belül, pláne egy ennyire fiatal gárda esetében.