NASCAR: Mindenki őket akarja – Újabb gigaszponzort fogott a 23XI Racing
A 23XI Racing még csak harmadik szezonját kezdte meg a NASCAR Cup Seriesben, szponzorációs háttere viszont máris a nagycsapatokkal vetekszik.
A Michael Jordan és Denny Hamlin tulajdonában álló gárda olyan márkákat tudhat maga mögött, mint a DoorDash, a Monster Energy, a Columbia, a Dr. Pepper, a MoneyLion, a Logitech, McDonald’s, na és persze a Jordan Brand.
A sor most egy újabb névvel bővül a NASCAR másodosztályú bajnokságának névadójaként is jegyzett Xfinity képében.
Jelen megállapodás értelmében a vállalat immár a 23XI kommunikációs partnere lesz.
Ennek során közösen fognak dolgozni az online és offline tartalomgyártáson, márkaépítésen, valamint a diverzitásra irányuló törekvéseken.
Az Xfinity a Bubba Wallace által vezetett 23-as, valamint a Tyler Reddickhez fűződő 45-ös Toyotán is meg fog jelenni. Az első ilyen alkalomra a március 19-ei, atlantai fordulón kerül sor, ahol utóbbi pilóta gépének lesznek főszponzorai.
Emellett a szezon folyamán számos rendezvényt bonyolítanak le együtt, beleértve közönségtalálkozókat is.
Persze most mindenkinek az motosztkálhat a fejében, hogy számszerűsítve ez mennyi pénzt is jelent az alakulatnak?
Nos, rendkívül megbízható Sports Business Journal értesülései szerint idén 30 millió dollárra tesznek szert csak a támogatóik által. Ez az összeg kiugróan magasnak számít a NASCAR-on belül, pláne egy ennyire fiatal gárda esetében.
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough