Nehéz helyzetbe került az IndyCar csajcsapata

2021-ben egy álom vált valóra Beth Paretta számára, miután csapata Simona de Silvestróval a volán mögött kvalifikálta magát az Indianapolis 500-ra.
A nevezés akkor az IndyCar esélyegyenlőségi kezdeményezése, a Race for Equality & Change jóvoltából valósulhatott meg, méghozzá a Team Penske-vel partnerségben.
A zömében női szerelőkkel és mérnökökkel feláló Paretta Autosport tavaly már egy épített/utcai pályás programmal tért vissza a mezőnybe, immár az Ed Carpenter Racing technikai és emberi erőforrásbeli támogatása révén.
Az újfent de Silvestro által vezetett 16-os Dallara-Chevy összesen négy fordulón vett részt, az idény végén pedig még úgy tűnt, 2023-ban még több futamon lesznek jelen az ECR-rel közösen.
A partnerség folytatását akkor még Carpenter is szorgalmazta.
Mostanra viszont a rendelkezésre álló szakembergárdában eszközölt változtatások miatt nem tudnak további személyzetet biztosítani Parettáéknak. Márpedig ez kulcsfonotsságú a még mindig meglehetősen kis létszámú gárda számára.
Az üzletasszony azonban nem adja fel és rendületlenül hajt azért, hogy új partnercsapatot találjon, akik segítségével idén is ott lehetnek az IndyCar rajtrácsán.
„A General Motorsnál mindenki elképesztő” – méltatta motorpartnerét Paretta a RACER-nek.
„Mary Barra, Mark Reuss, Jim Campbell és mindenki más azt akarja látni, hogy folytatjuk tovább és sikeressé válunk. Éjjel-nappal ezen dolgozunk, de egyelőre nincs miről beszámolni. Az időzítés nem volt megfelelő arra, hogy Ed csapatánál maradjunk. Én boldogan belevágnék velük újra, ha ők is képesek lesznek erre. Rendszeresen beszélünk telefonon más gárdákkal, hogy megtudjuk, mik a rendelkezésre álló opciók.
Szívesen indulnánk újra az Indy 500-on és nagyszerű eredményeket tudunk felmutatni a kereskedelmi oldalon is, úgyhogy ez tényleg nem korlátoz bennünket. A versenybeosztásunkat az fogja meghatározni, hogy mire jutunk a majdani partnerrel. Egészen addig, amíg ezt meg nem oldjuk nehéz lenne megmondani, mikor kezdődik a szezonunk. Mindent felemészt, hogy megtaláljuk erre a választ.”

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough