A NASCAR legizgalmasabb csapata újabb megaprojektet indít

A NASCAR legizgalmasabb csapata újabb megaprojektet indít
Kimi Räikkönen, Justin Marks, Daniel Suarez és Ross Chastain (credit: Trackhouse Racing)



A Trackhouse Racing társtulajdonosa, Justin Marks nemrég világosan kijelentette, hogy meg akarja változtatni a sportot.

Nagyratörő tervei kapcsán olyan gigavállalatok lebegnek a szemei előtt, mint a SpaceX és a Ferrari, a végső célja pedig az, hogy az imént említettekhez hasonlóan a TR is globálisan ismert brand legyen.

A Trackhouse Entertainment Group (TEG) alá jelenleg a rapper-producer Armando ‘Pitbull’ Perezzel közösen birtokolt NASCAR Cup-csapat tartozik, Marks szempontjából viszont ez csak a kezdet.

Az autóversenyzőből lett üzletembernek pedig nem szokása levegőbe beszélni.

Eddig három alkalommal jelentette be sejtelmesen, hogy nagy dobásra készül.



A legtöbb esetben az ilyen hangzatos szavak végül csalódást okoznak a rajongóknak, mert kiderül, hogy a dolog sokkal kisebb volumenű, mint amire a felvezetés alapján számítottak.

Nem ez a helyzet viszont Marks világában.

Neki az első, „egetrengető” bejelentése a Chip Ganassi Racing NASCAR-alakulatának minden előjel nélküli, szőröstül-bőröstül való felvásárlását jelentette. A második pedig a Trackhouse nemzetközi sztárpilótákat megcélzó PROJECT91-e lett, aminek keretein belül debütált a Cupban Kimi Räikkönen.



Marks most, harmadszor sem hazudtolta meg önmagát és hivatalosan megerősítette a TEG vadonatúj részlegét, a Barstool Sports birodalma által inspirált Trakchouse360-at.

A név egy rendezvényszervezéssel, tartalomgyártással, menedzsmenttel, promócióval és merchandise-zal egyaránt foglalkozó vállalatot takar, amelynek fő csapásvonalát az amerikai autósport képezi.

Az új projekt márkastratégiai vezetője nem más lesz, mint a sportmarketing terén bő három évtizedes tapasztalattal bíró Dean Stoyer. A szakember korábban olyan márkáknak dolgozott, mint a Nike, az Under Armor, az ESPN és az NBA-ben szereplő Phoenix Suns.

„Most, hogy már létrehoztunk egy versenyképes csapatot, eljött az idő arra, hogy megtegyük a következő lépést egy olyan üzlet felépítésében, amely amerikaiak millióit szórakoztatja és inspirálja lenyűgöző történetmesélés, valamint élmények által” – idézi Marks szavait a hivatalos sajtóközlemény.

„Nem tudok jobbat elképzelni Dean Stoyernél ennek vezetésére. Sokrétű tapasztalata, kapcsolatai és látásmódja óriási előnyt jelent, miközben a Trackhouse-t valami hihetetlenül különlegessé és értékessé fejlesztjük tovább.”

A Sports Business Journal értesülései szerint a TEG hét számjegyű összeggel növelte meg az alaptőkéjét annak érdekében, hogy tovább bővítsék portfóliójukat a Trackhouse360-nal.

A gazdasági lap érdeklődésére Marks nem kívánta megnevezni a T360 befektetőit. Annyit viszont elárult, hogy a minap tért haza a Közel-Keletről, ahol potenciális üzleti partnerekkel tárgyalt esetelges bemutatók kapcsán.

Utóbbit illetően viszont leszögezte, hogy semmi köze nincs a NASCAR kedvezőtlen gazdasági modellje miatt veszteséges csapatok által tervezett, a szervezettől teljesen független rendezvényekhez.








Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy