Daniel Ricciardo máris Amerika kedvence – A java viszont még csak most jöhet

Daniel Ricciardo máris Amerika kedvence – A java azonban csak most jöhet
credit: Mark Thompson/Getty/Red Bull Content Pool



Daniel Ricciardo nem lesz ott a Forma-1 2023-as rajtrácsán, a Red Bull Racing harmadik számú pilótájaként azonban továbbra is részese marad a paddocknak.

A tervek szerint részt fog venni teszteken, emellett pedig a csapat a promóciós eseményeken is számít rá.

Az ausztrál azonban nem elégszik meg ennyivel és egyik fő célja, hogy tovább növelje személyes brandjét többek között Amerikában is.

Ebben kiemelt szerep hárul a CAA Sportsnál őt képviselő Nick Thimmre és Roman Di Sommára, akik lázasan dolgoznak azon, hogy kiterjesszék a már meglévő üzleti érdekeltségeit, mint a Ric3 nevű ruhamárkáját, valamint a St. Hugo borászatát.

Ezek mellett jövőre is kapcsolatban marad olyan magas profilú partnereivel, mint például a Beats by Dre, az EA Sports, az OKX, a Heineken és a Bombardier.

Pluszban nem szabad elfeledkezni a Hulu bábáskodása alatt készülő új, általa producerként jegyzett tévésorozatáról, ami saját elmondása szerint leginkább a ‘Törtetők’ Forma-1-es verziója lesz.

A New York-i székhelyű Thimm, valamint a Londonban ténykedő Di Somma a Sports Business Journal megkeresésére leszögezte, hogy Ricciardo népszerűsége óriási mértékeket ölt az USA-ban, ami legfőképpen a Drive to Survive-nak köszönhető.

Ezt jól mutatja, hogy a Ric3 rendeléseinek kb. 60%-a már az Államokból érkezik.

Az ország ráadásul nem csak neki, de a Red Bullnak is kiemelten fontos, lévén számos amerikai szponzorral rendelkeznek olyan vállalatok képében, mint a Walmart, az AT&T, a Zoom, a Hewlett Packard, az Oracle, vagy épp a Hard Rock.

Ricciardo abban is reménykedik, hogy valamilyen formában kiveheti részét a várva-várt Las Vegas-i Nagydíjból is, ami tökéletesen passzolna a PokerStarsszal partnerségben álló RBR-hez.

„Annak ellenére, hogy a dolgok [a McLarennél] versenyzés szempontjából nem úgy alakulhatak, ahogyan szerettük volna, Daniel kereskedelmi portfóliója sosem volt erősebb a mostaninál” – summázta ügyfele értékét Thimm az SBJ-nek.

A 33 éves versenyző elképesztő piacképességét igyekeznek a lehető legjobban meglovagolni.

A listán kiemelt helyet foglalnak el a személyiségéhez maximálisan passzoló tévés szereplések.

Jelen állás szerint terítéken van egy F1-hez kapcsolódó médiaprojekt, Thimm viszont leszögezte, hogy nem a hagyományos szakértői/kommentátori szerepkörről van szó.

Elmondása szerint nagyon megválogatják, hogy mibe vágnak bele. Visszautasítottak már számos megkeresést, beleértve reality show-kat is.

„A [2022-es szezonban átélt] pályán való szenvedés ellenére Daniel fejlődött és a csúcsra tört kereskedelmi, marketing és a sportág képviseletének szempontjából. A Red Bull Racingnél sosem titkolták, hogy az USA prioritást képez számukra. A ruhamárkája és borászatának eladási mutatói pedig jól szemléltetik, hogy Amerika imádja Daniel Ricciardót.”

Ami magát a versenyzést illeti, az elmúlt hónapokban Ricciardót szóba hozták már az IndyCarral, az IMSA-val és a NASCAR-ral is. Utóbbi kapcsán az a Trakckhouse Racing is bejelentkezett érte, amelynek nemzetközi sztárpilótákat megcélzó PROJECT91-e révén nyáron bemutatkozhatott a Cupban Kimi Räikkönen.

Az ausztrál ráadásul közismerten hatalmas rajongója a NASCAR-nak, példaképe pedig a néhai Dale Earnhardt, aki iránti tiszteletből választotta magának a 3-as rajtszámot.

Az SBJ információi szerint azonban nem érdeklődik egy Kimi-féle, egyfutamos projekt iránt.







Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy