Sajtó: Végleg eldőlt Kyle Busch jövője!

Hónapok óta lázban tartja a NASCAR közösségét Kyle Busch sorsa.
A Joe Gibbs Racinget 2008 óta szolgáló versenyző 18-as Toyotáját szponzoráló Mars Inc. a szezon végén kiszáll a sportból, új támogatót pedig a csapatnak máig nem sikerült találni a helyére.
Néhány héttel ezelőtt Busch elárulta, hogy a karrierje folytatása körüli kérdőjelek nagyon megviselik és már a fizetésének csökkentésébe is belemenne.
Több potenciális gárda neve is felmerült arra az esetre, ha a JGR-től távoznia kell, mint például a Kaulig Racing, a Stewart-Haas Racing, a 23XI Racing és a Richard Childress Racing.
A lefrissebb hírek szerint pedig utóbbi gárda lett a befutó.
A megbízható The Athletic több belső forrására hivatkozva arról számolt be, hogy Busch 2023-tól már az RCR-t fogja szolgálni.
Ezzel végképp pontot tesz a JGR-nél eltöltött tizenöt évet, – a cikk írásának pillanatában – ötvenhat futamgyőzelmet és két bajnoki címet magában foglalt korszakára.
Az RCR jelenleg két teljes szezonos, charteres Chevyvel versenyez a Cupban az Austin Dillon által vezetett 3-as, valamint a Tyler Reddick nevéhez fűződő 8-as képében.
Arról egyelőre nincs információ, hogy miként fog Busch beférni a csapatba.
Egy biztos, Reddick már hónapokkal ezelőtt aláírt a 23XI Racinghez, aminek értelmében 2024-től biztosan az ő csapatukat fogja szolgálni.
A Michael Jordan és Denny Hamlin által tulajdonolt gárda lapjai azonban jelentősen megkavarta Kurt Busch agyrázkódása, ezzel együtt pedig teljesen bizonytalanná vált jövője.
Ha a vegasi veterán a sérülése miatt egyáltalán nem tudna visszatérni a pályára, akkor Reddick akár egy évvel korábban, tehát 2023-ban megejtheti átigazolását.
Ezt minden valószínűség szerint Childress sem bánná annyira, lévén enyhén szólva sem örült annak, hogy pilótája a háta mögött írt alá Jordanékhez.
A jövő év végéig szóló kontraktusból pedig lehet könnyebben ki is engedné őt egy olyan kaliberű pilóta kedvéért, mint ifjabbik Busch.
Ha Reddick mégis maradna, akkor nem kizárt egy harmadik gép indítása sem.
Várhatóan kedden már többet fogunk tenni, amikor a hivatalos bejelentés várható.

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough