NASCAR: Amikor Suarez a létező leghülyébb módon vesztette el a főszponzorát

NASCAR: Az abszolút epic fail, avagy amikor Suarezt dobta a Subway
credit: Steph Chambers/Getty/NASCAR Media



2016 áprilisában, a SiriusXM NASCAR Radióban futó műsorában Kenny Wallace és Brad Gillie említést tett egy esetről, amikor egy meg nem nevezett versenyző azért esett el egy potenciális szponzorszerződéstől a UPS-szel, mivel a szükséges dokumentumokat a cégnek a konkurens FedEx-szel küldte vissza.

Nos, hasonló – valljuk be, komikus – okok miatt kellett elbúcsúznia Daniel Suareznek is a Subwaytől.

A mexikói pilóta 2017-ben mutatkozott be a NASCAR Cupban, mint a visszavonult Carl Edwards utódja a Joe Gibbs Racing 19-es számú Toyotájának volánja mögött.

Utóbbi veterán ekkor már hosszú évek óta szoros kapcsolatban állt az autó egyik kiemelt támogatójával, a Subwayjel.

A gyorsétterem-hálózat örömmel rábólintott a JGR új szerzeményére, néhány hónappal később azonban váratlanul kihátráltak mögüle.

A Subway mindössze egy nyúlfarknyi sajtóközleményben tudatta a döntést, minden indoklás nélkül:



“Rajta kívül álló körülmények miatt a Subway befejezi szponzorációs együttműködését Daniel Suarezzel.”

Mint később kiderült, a kontraktus felbontásának oka a New Hampshire Motor Speedwayen rendezett Overton’s 301-ra volt visszavezethető.

Az NBC futam előtti, felvezető műsorában ugyanis jól látszott, amint a 2016-os Xfinity-bajnok a Subway konkurensének számító Dunkin’ Donuts fánkjait osztogatta a helyszíni rajongóknak.



KAPCSOLÓDÓ:

>>>>>Rajzfilmekből tanult meg angolul és egy “lyukban” lakott a NASCAR-történelmet írt Daniel Suarez







Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy