Akár 20 futamosra is duzzadhat az IndyCar naptára

Ha minden a terveknek megfelelően alakul, akkor hamarosan akár húsz állomásból is állhat az NTT IndyCar Series versenynaptára.
A RACER értesülései szerint a széria anyacége, a Penske Entertainment keményen dolgozik azon, hogy 2024-től vadonatúj helyszínekkel gyarapítsa menetrendjét, méghozzá úgy, hogy lehetőleg ne mondjon búcsút egyetlen jelenlegi pályának sem.
A korábbi híreknek megfelelően az egyik legkomolyabb jelöltnek a Milwaukee Mile visszatésése számít, emellett pedig vizsgálják a nemzetközi kiruccanások lehetőségét is.
Az IndyCar naptárában egyetlen USA-n kívüli futam szerepel a kanadai Toronto utcái képében, ahová két év hiátus után, idén tért vissza a mezőny.
A közeljövőt tekintve Mexikó áll a lista élén, ahol egyrészt rendkívül népszerű a bajnokság, továbbá egy helyi hősüknek is szurkolhatnak Pato O’Ward személyében.
Ami a jövő évet illeti, lényegében alig várható változás a mostanihoz képest.
Az idei, februrári kezdés helyett nagy valószínűséggel március első hétvégéjén fog startolni a szezon, a befejezés viszont újfent szeptember közepén lesz az NFL-idény kezdete miatt.
Pályákat tekintve egyedül a Texas Motor Speedway sorsa lóg a levegőben.
A másfél mérföldes ovállal kötött szerződés idén járt le, de az IndyCar szerint már történtek előrelépések a hosszabbítást illetően.
A pontos, 2023-as menetrend előreláthatólag augusztus végén fog napvilágot látni.
KAPCSOLÓDÓ:
>>>>>Az IndyCar tárgyal a Milwaukee Mile visszatéréséről

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough