Elveszti egyik legnagyobb szponzorát a NASCAR
A Camping World hivatalosan bejelentette, hogy a 2022-es szezon után végleg hátat fordít a NASCAR-nak.
A vállalat 2009-ben szállt be a Truck Seriesbe, azóta pedig megszakítás nélkül pénzelték főszponzorként a bajnokságot a Camping World, valamint a Gander Outdoors márkák által.
“Micsoda lehetőség volt ez” – írta a Camping World alapító-vezérigazgatója, Marcus Lemonis, aki örök NASCAR-rajongóként szignózta közleményét.
“Tizennégy év, több, mint harminc verseny és harmincöt pilóta szponzorálva, a legjobb rajongókkal, akiket csak kívánni lehet. Köszönöm, NASCAR! A marketing és szponzoráció továbbra is segíti vállalatunk építkezését, terjeszkedését. Ugyanakkor maguk az emberek azok, akik igazán lehetővé teszik azt, hogy ez az üzlet haladjon előre és növekedjen. Figyelembe véve, hogy ők azok, akik a legjobban számítanak, úgy döntöttünk, átcsoportosítjuk a marketingre szánt dollárokat a dolgozóink fizetésének és juttatásainak emelése érdekében. Az én szemszögemből nézve ennél nem is lehetne jobban elkölteni a pénzt.”
Egy biztos, ha valakiről, akkor Lemonisról egyáltalán nem lehet azt mondani, hogy félvállról vette volna a sportot.
Számos anyagi problémával küzdő csapatot és pilótát segített már ki az évek során, továbbá 2020-ban rögtön bevállalta az NHRA szponzorációját is, miután a drag-szakág csúcsszervezete elvesztette addigi főtámogatóját.
Emellett az idén második szezonját teljesített SRX Seriesnek is a Camping World maradt a legnagyobb anyagi bázisa.
Arról egyelőre nincs információ, hogy ebből a két szériából is távoznak-e.
A Sports Business Journal szerint a NASCAR több vállalattal is kapcsolatban áll, hogy megtalálja Lemonisék utódját a Truck Series élén.
A lista élén az a Craftsman szerepel, amely 1996-2008 között volt a nemzeti harmadosztály főtámogatója.
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough