Ötéves nézettségi csúcsot döntött az IndyCar

Bár a 106. Indianapolis 500 egymillióval kevesebb nézőt hozott a 2021-es felvonáshoz képest, az NTT IndyCar Seriesnek azonban mégis van mire büszkének lennie idén.
A versenyek közvetítéséért felelős NBC hivatalos tájékoztatása szerint a szezon eddigi futamait átlagosan 1.721 millióan követték a hivatalos platformokon (NBC, USA Network, Peacock).
Ennél jobb mutatatókat utoljára 2017-ben tudtak felmutatni, amikor is átlag 1.760 millióan nézték a szezon első nyolc versenyét.
A tavalyi idényben ez a szám 1.634 millió volt, így a növekedés ehhez viszonyítva 5%-nak felel meg.
A Peacock-streamet tekintve ráadásul még sosem volt ennyi előfizetője az IndyCarnak, lévén átlagosan percenként 60.900-an figyelték a bajnokság eseményeit.
Ha pedig már az Indy 500 fentebb szóba került, bár a tévés érdeklődés alulmúlta a várakozásokat, digitálisan viszont minden idők legjobb mutatóját hozta a percenkénti 218.800 nézővel.
KAPCSOLÓDÓ:
>>>>>Belehúzott az IndyCar, az F1 és a NASCAR nézettsége viszont csökkent

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough