IndyCar: Az éhezés ellen kampányol Grosjean Indianapolisban

Vadonatúj dizájnnal hajt pályára a hétvégén rendezendő GMR Grand Prix-n Romain Grosjean.
A francia versenyző 28-as számú Dallara-Hondája a Gleaners Food Bank és az Andretti Autosporttal évek óta partnerségben álló Gainbridge anyavállalata, a Group 1001 által indított éhezés elleni kampány égisze alatt versenyez az IMS roadján.
A programhoz 2020-ban csatlakozott először a csapat Colton Herta autójával, míg tavaly már Marco Andretti rajtolt el az Indy 500-on a jótékonysági kezdeményezést hirdetve.
Az elmúlt években a Gleaners több ételosztást is szervezett az Indianapolis Motor Speedwayen, aminek jóvoltából több, mint tízezer rászoruló család jutott meleg ebédhez.
Ezt a jótékonysági akciót idén is meg fogják ismételni, továbbá igyekeznek egészséges, friss tejtermékekhez juttatni az embereket.
Mindemellett adománygyűjtés is szerveznek.
Az élelmiszerhiány az utóbbi hónapokban egyre súlyosabb problémákat okoz köszönhetően a szállítmányozási nehézségeknek, valamint a meredeken felfelé ívelő inflációnak.
Introducing the No. 28 Gleaners Food Bank of Indiana / DHL Honda! @RGrosjean will pilot the harvest orange INDYCAR this weekend during the GMR Grand Prix! #AllAndretti / @GleanersFBIndy pic.twitter.com/bBURYZVoCr
— Andretti Autosport / #AllAndretti (@FollowAndretti) May 11, 2022

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough