NASCAR: 10 millió dolláros programot indít hölgyversenyzők számára a Busch Beer
Az Anheuser-Busch Companies hivatalosan bejelentette vadonatúj, esélyegyenlőségi programját.
A Busch Light sörmárka égisze alatt több, mint 10 millió dollárt kívánnak rászánni arra, hogy az elkövetkezendő három évben a NASCAR-ban versenyző hölgyeket szponzoráljanak.
Az egyetlen kitétel – alkoholos italról lévén szó – a 21. betöltött életév.
A program idén hét pilótanővel indul el Toni Breidinger, Natalie Decker, Amber Balcaen, Brittney Zamora, Stephanie Moyer, Melissa Fifield és Jennifer Jo Cobb személyében.
A fentebb említett, életkorbeli kikötés miatt Hailie Deegan nem számít kedvezményezettnek, a Busch azonban könnyen lehet, hogy őrá gondolt, amikor sajtóközleményében megjegyezte, hogy a 10 milliós keret egy részét fenntartják olyan versenyzők számára, akik egyelőre nem részei az ‘Accelerate Her’ néven futó kezdeményezésnek.
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough