NASCAR: Minden várakozást felülmúlt a Clash nézettsége

NASCAR: Minden várakozást felülmúlt a Clash nézettsége
credit: NASCAR



Nézettség szempontjából kifizetődőnek bizonyult a NASCAR Cup Series múlt vasárnapi Busch Light Clash-e.

A 2022-es szezont elindított, bajnokságon kívüli versenyt most először rendezték meg egy, a Daytona International Speedwayen kívül eső helyszínen.

A Los Angeles-i LA Memorial Coliseumban kialakított, ideiglenes, negyedmérföldes oválon lebonyolított esemény nem csak új formátummal örvendeztette meg a rajongókat, de egyben hatalmas show-t is rittyentettek köré.

Koncertet adott a Trackhouse Racing társtulajdonosaként is jegyzett Pitbull, a főfutam félidejénél Ice Cube rappelt, míg a sárga zászlók alatt DJ Skee zenélt a helyszíni közönségnek.

A programok mellett pedig debütált a széria vadonatúj versenygépe, a Next Gen is, amelynek első győzelmét végül Joey Logano ünnepelhette.

A NASCAR és médiapartnere, a FOX hatalmas promóciót csapott a Clash köré, aminek révén a rendelkezésre állt összes jegyet sikerült eladni.



Az érdeklődés a tévéképernyők/monitorok/kijelzők előtt sem maradt el.

A Nielsen Media Research hivatalos adatai szerint a viadal 2.32-es rátát ért el, ami 4 millió 283 ezer szempárt takart.

Ez a tavalyi – még a daytonai roadon lebonyolított – fordulóhoz képest 168%-os növekedést jelent

A heat-futamokat átlagosan 2.56 millióan követték nyomon, ezzel a legnézettebb kvalifikáció lett a 2016-os Daytona 500 óta.

Ha az ikonikus, ötszáz mérföldes viadalt kivesszük a képletből, akkor a Clash heatjei az elmúlt bő húsz év, legnagyobb érdeklődésre számot tartott, rajtrácsot eldöntő eseménye lett.





Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy