Atlanta-gate: A mérges Kyle Busch szerint agyatlanok irányítják a NASCAR versenypályáit
Nem csak tovább gyűrűzik, de egyre hevesebbé válik a vita az Atlanta Motor Speedway átalakítása kapcsán.
Mint ismeretes, a másfél mérföldes pálya nem csak új borítást fog kapni, de egyben csökkentik a szélességét és növelik a kanyarok dőlésszögét.
A NASCAR és az AMS-t tulajdonló Speedway Motorsports Inc. döntése kiverte a biztosítékot a versenyzőknél, akik azt állítják, hogy még csak meg sem kérdezték őket a tervek kapcsán.
Ezt később az SMI csípőből cáfolta, monván ők igenis beszéltek erről a pilótákkal.
„Az SMI azt állítja, hogy konzultált a versenyzőkkel, ami nem igaz” – reagált Twitteren Denny Hamlin.
„Kértem tőlük neveket, de egyet sem kaptam.”
A szombaton este, karrierje 102. – egyben jelen állás szerint utolsó – Xfinity-futamát megnyert Kyle Busch rendkívül ki is akadt.
„Boldog vagyok, hogy az utolsó Xfinity-győzelmemet az igazi AMS-en szeretem meg, mivel az új verzió egy rakás szar lesz. Jelentősen leszűkítik, így három autó sem lesz képes egymás mellett menni. Be fogunk szorulni kettes sorokba, az új Next Gennel viszont sokkal gyorsabbak leszünk. Egy ici-picit velünk is tárgyalhattak volna. Eddig mást sem csináltak, mint igyekeztek szélesíteni a pályákat, ugye? Mit gondolnak, mi volt a lényege annak a PJ1 baromságnak? Pontosan, a kiszélesítés. Most meg pont az ellenkezőjét csinálják Atlantában…Nem értem. Pack-versenyt akarnak? Megkapják, kettes sorban. Ki fog előzni? Hol? Merre? Az egyenesben jöhet a three-wide, utána viszont a kanyarban vissza kell sorolni. De igen, a szimulációk azt mutatták, hogy működőképes. Gondoljanak bele….Mindenkinek ennyit kellene, gondolkodni. Csak az a baj, hogy senki sem használja az agyát, soha nem is tette. Versenypályákat működtetnek, de teljesen ész nélkül.”
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough