Egy szezon után kaszát kapott a NASCAR saját vígjátéksorozata

Egy szezon után kaszát kapott a NASCAR saját vígjátéksorozata
credit:Netflix



A SportBusiness értesülései szerint nem rendeli be a The Crew második évadát a Netflix.

Az egy fiktív NASCAR-csapat garázsában játszódó szitkom a stock-car szervezet saját, szórakoztatóipari részlegének ötletén alapult és azt remélték tőle, hogy segít növelni rajongóbázist, új támogatókat vonz, a meglévő kereskedelmi partnerekkel pedig tovább szilárdítja a kapcsolatot.

A sorozat producereként a NASCAR marketingért felelős ügyvezető igazgatóját, Matt Summerst, valamint a digitális platformokkal foglalkozó vezető tisztviselő Tim Clarkot jegyezték.

A showrunner és vezető forgatókönyvíró pedig nem más volt, mint Jeff Lowell, aki többek között a világsikerű Két pasi meg egy kicsi alapembere is volt.


hirdetés


Az első – és immár egyetlen -, tíz epizódból álló szezon február 15-én, egy nappal a Daytona 500 után debütált.

Már a legendás verseny felvezetése során aktívan promótálták a The Crew-t, a főszereplő Kevin Jamest pedig – a Trackhouse Racing társtulajdonosaként is ismert Pitbullal együtt – grand marshalnak nevezték ki.

A vendégszereplők között olyan ismert nevek bukkantak fel, mint például Ryan Blaney, Austin Dillon, Cole Custer és Jamie Little.

Egyelőre nem indokolták meg hivatalosan a kaszát, de minden valószínűség szerint a negatív kritikák és az általános érdektelenség vezetett hozzá.

A The Crew bukása nincs hatással a NASCAR és a Netflix másik közös projektjére.

Az egyelőre még cím nélküli dokusorozatban a versenypályák eseményeit követhetik majd nyomon a rajongók a Cup Series egyetlen afroamerikai pilótája, Bubba Wallace szemszögéből.



hirdetés

Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy