Grosjean a WHO partnereként kampányol a vakcina mellett

Grosjean a WHO partnereként kampányol a vakcina mellett
credit: WHO Foundation
Grosjean a WHO partnereként kampányol a vakcina mellett


Exkluzív partnerkapcsolatot létesít Romain Grosjean az Egészségügyi Világszervezet genfi székhelyű, független alapítványával.

A WHO Foundation ráadásul szponzorként is támogatni fogja az idei IndyCar-szezonban, így logójuk kiemelt helyet fog elfoglalni a Dale Coyne Racing/Rick Ware Racing versenyzőjének overálján és autóján.

“Büszke vagyok, hogy támogathatom a WHO Foundation és a WHO által végzett, fontos munkát” – idézi a hivatalos sajtóközlemény Grosjeant.



hirdetés


“A globális egészségügy most eddiginél jobban számít, izgatottá tesz, hogy a saját hangomat használva én is segíthetek felhívni a figyelmet a mai problémákra.”



hirdetés


A francia pilóta tavaly novemberi, bahreini balesete után testközelből tapasztalhatta meg az egészségügy fontosságát és működését.

“Romain valódi inspirációt jelenthet mindenkinek, aki kihívásokkal szembesül” – mondta az alapítvány vezető tisztviselője, Anil Soni.

“Örömmel osztjuk meg az ő elképesztő történetét a WHO Foundation közösségével, hogy bevonhassuk a sport világát is a bolygónkat érintő egészszégügyi problémák fontosságát hangsúlyozó kampányba.”

Grosjean első kiemelt projektje a COVID-elleni védőoltás népszerűsítése lesz, aminek során arra biztatja szurkolóit, hogy a vakcina felvételével vegyék ki a részüket a járvány megállítására irányult, globális harcból.

Ami az IndyCart illeti, a széria is rendkívül komolyan veszi a saját oltási projektjét, aminek köszönhetően a májusi Indianapolis 500-ig a paddock teljes egésze védett lehet.



hirdetés

Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy