Az ECR tagadja Nico Hülkenberg szerződtetését

A csapat tájékoztatása szerint jelenleg egyedül csak magának Ed Carpenternek van érvényes kontraktusa 2020-ra.
Az elmúlt napokban számos spekuláció röppent fel arról, hogy Nico Hülkenberg az IndyCarban folytathatja pályafutását. November 14-én, csütörtökön a gépezet újabb fokozatra kapcsolt, miután a holland GP LatestNews megbízható forrásokra hivatkozva egyenesen arról számolt be, hogy a veterán német az Ed Carpenter Racinghez szegődik. A lap információ szerint Hülkenberg a road/street típusú pályákon vezetheti a 20-as Dallara-Chevyt, amelynek volánját az elmúlt évekhez hasonlóan maga a csapattulajdonos, Ed Carpenter veszi át az oválokon.
Mindemellett azt is tudni vélték, hogy a gárda 21-es gépével pedig a 2019-es Indy Lights bajnokság második helyezettje, Rinus VeeKay versenyezhet, méghozzá a naptár valamennyi futamán.
Nos, a legfrissebb hírek szerint ez utóbbira még mindig nagyobb esély van, mint Hülkenberg érkezésére.
Az ECR hivatalosan bejelentette, hogy négy esztendő után búcsúzik a csapattól Spencer Pigot.
Az amerikai pilóta – aki az elmúlt két évben már teljes szezonosként vezette a 21-est – távozásában minden jel szerint anyagi okok játszottak szerepet.
„Értékelem azt a lehetőséget, amit az ECR adott nekem” – kommentálta a döntést Pigot a RACER-nek. „Megértem az okokat, amiért más irányt kell venniük, a legjobbakat kívánom a csapatnak.”
VeeKaynek azonban a hírek szerint tehetős szponzorai vannak, amit sajnos a floriai már nem mondhat el magáról.
Nem csak Pigot, de minden valószínűség szerint Ed Jones sem lesz Carpenterék pilótája jövőre, emellett pedig a Scuderia Corsa programjának folytatása mellett is egy óriási kérdőjel éktelenkedik.
A legnagyobb érdeklődés azonban kétségkívül Hülkenberget övezi.
Az erre irányuló kérdésre az ECR szóvivője mindössze annyit regált, hogy jelenleg csak magának Carpenternek van versenyzői szerződése jövőre is.
A német körüli egyre erősödő pletykacunamit hallva viszont később Carpenter megtörte a csendet, lehűtve a kedélyeket:
„Még nem állok készen arra, hogy kommentáljam a versenyzői fellállásunkat, de a Hülkenberg-rész nem igaz.”

“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough