Nyuszifülek nélkül is dominál a Chevy

A Toyota Grand Prix of Long Beach pénteki edzésnapján jelentette be az IndyCar hivatalosan, hogy a gyártókat további módosításokra kötelezik az aero elemeket illetően, amelyeket már a verseny előtt végre kell hajtaniuk.

 

Ennek értelmében a Chevrolet-nak még jobban kell rögzítenie az első szárnynál lévő elemeket, ha pedig ez nem kivitelezhető, akkor el kell távolítaniuk azokat. Az amerikai gyártó autói ennek megfelelően már az első edzésen is a “nyuszifülekként” elhíresült elemek nélkül gördültek pályára.

A Honda esetében az autók hátsó kerékvédőit kell tovább erősíteni a biztonsági követelményeket maximálisan szem előtt tartva.

Ami a második edzés eredményét illeti, a legjobb időt ezúttal Will Power futotta 1:07:5485-tel, Team Penske-s csapattársai, Simon Pagenaud és Helio Castroneves előtt.

Az elemeken történt módosítások ellenére a Chevrolet magabiztosan uralta a 45 perces gyakorlást, miután az első hat helyen ezen gyártó autói végeztek.

A legjobb hondás az RLL Racing 15-ös számú versenygépe lett Graham Rahallal a volán mögött.

Az edzésen egyetlen, piros zászlót érő incidens történt, miután a Dale Coyne Racing újonca Rocky Moran Jr. – aki csak csütörtök délután tudta meg, hogy másnap már debütálhat az IndyCarban – , valamint az Andretti Autosportos Carlos Munoz között történt. Az amerikai az 1-es kanyarnál későn vette észre kolumbiai kollégáját, összeértek, aminek következtében mindkettejük autója megpördült. Munoz tovább tudott menni, Moran Jr. Dallara-Hondája azonban már a biztonsági csapat segítségére szorult, utóbbi versenyző azonban még így is csapattársa, a nálánál tíz körrel többet megtevő Francesco Dracone előtt tudott végezni.

 

longp3.jpeg

 

 

kép: IndyCar

Ez a weboldal a jobb felhasználói élmény érdekében cookie-kat használ.
Elfogadom
Elutasítom
Privacy Policy