Nagyot kaszálhat az IndyCar új partnere révén

Nagyot kaszálhat az IndyCar új partnere révén

Az IndyCar és a USA Today Sports Media Group hivataloan bejelentette, hogy több évre szóló, marketing jellegű partnerkapcsolatot kötöttek.

 

Ennek értelmében az IndyCar, valamint az itt jelen lévő szponzorok szoros együttműködésben dolgoznak majd a Sports Media Grouppal, annak érdekében, hogy a célzott és kiemelt hirdetési lehetőségeket biztosítsanak ki a szériával kapcsolatban álló termékek és szolgáltatások számára.

„Az IndyCar az egyik kiemelt sportfelületnek számít a világon és izgatottak vagyunk, amiért partnereik lehetünk” – nyilatkozta Dave Morgan, a USA Today Sports Media Group elnöke. 

Az üzletember szerint a szériával való közös munka különleges platformot biztosít ahhoz, hogy az IndyCar, valamint az ahhoz kapcsolódó cégek értékét tovább növeljék Egyesült Államok-szerte. Az együttműködés révén a cégcsoporthoz tartozó sajtóorgánum, a USA Today – amely az USA egyik legolvasottabb, legnépszerűbb hírforrása – online felületén is jelentős figyelmet fordít majd az IndyCarnak, valamint a nyomtatott kiadásban is rendszeresen beszámolnak majd a bajnokság eseményeiről.

„A USA Today potenciális rajongók millióihoz jut el minden nap, és ez a partnerség hatalmas előrelépést jelent a Verizon IndyCar Series növekedését szorgalmazó erőfeszítéseink terén” – monda a széria anyacégének, a Hulman Motorsportsnak marketingigazgatója, CJ O’Donnell. „Ez a kapcsolat lehetővé teszi, hogy a USA Today digitális és nyomtatott felületeit kihasználva bemutassuk a versenyzőinket, valamint a sportunk izgalmait egy jelentősen kiterjedt közönségnek.”

A Gannett Inc. tulajdonában lévő USA Today Sports Media Group behálózza az Egyesült Államok sportéletét, beleértve több, mint százhúz, a közösségi média világában közismert márkát. A USA Today Sports Images személyében saját képügynökséggel rendelkeznek, emellett számos magas olvasottságú, független újsággal/weboldallal kapcsolatot ápolnak.