Így is lehet futamot reklámozni
A világ jelenleg legjobb, egyben legvitatottabb közösségi jellegű oldala a Reddit, ahol igazi kis gyöngyszemekre akadhat az ember.
Jó példa erre az alábbi galéria, amelyet egy remek ízléssel megáldott felhasználó linkelt be nemrég az egyik, marketingre specializálódott szubredditre. A képeken a Royal Crown (RC) Cola limitált példányszámban kiadott kólás dobozai láthatóak, amelyeket a cég a CART 1986-os, portlandi promóciójának apropóján dobott piacra.
A dobozokon a széria tíz legismertebb versenyzőjének portréja volt látható, kiegészítve a hozzájuk köthető legfontosabb statisztikai adatokkal.
Komolyan mondom, zseniális. Olcsó, ötletes, egy szóval a legjobb példa arra, hogy nem kell dollármillókban gondolkodni ahhoz, hogy a reklám jelentős létszámú emberhez eljusson. Egy hasonló elgondolású promóciót ma is szívesen látnék, annyi szent.
Idézőjelbe véve „ölni tudnék” legalább egy ilyen dobozért. Igazi ritkaság, már ha egyáltalán még fel lehet lelni valahol. Mindenesetre az ismerőseimnek van cirka tizenkét hónapjuk arra, hogy megpróbáljanak felhajtani nekem legalább egyet a lentiek közül. Ha sikerül, akkor semmi mást nem kérek idén karácsonyra. :)))
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough