Szex, csajok, GoDaddy!
Mivel már rég bulvárkodtam, ezért úgy döntöttem, hogy most lecsapom az aktuális, magát pofátlan módon, tenyérbemászóan kínáló magas labdát, lévén a GoDaddy szokásához híven idén is bedobja magát, méghozzá az USA legnézettebb sporteseményének, a Super Bowl-nak szünetében.
A világ vezető domain szolgáltatója ezúttal is a jól bevált receptet követi, vagyis dögös csajok asszisztálásával próbálja meggyőzni a népet, hogy miért is az ő szolgáltatásukat válasszák mindazok, akik saját weboldal elindításában gondolkodnak. A 2013-as kisfilm főszerepében az idén immár teljes szezonban a NASCAR királykategóriájában, a Sprint Cupban tevékenykedő autóversenyzőt, Danica Patricket láthatjuk, akinek nevéhez mindezidáig tíz GoDaddy spot fűződik, ezzel pedig rekordtartó a cég marketing történetében. Nem is csoda, hogy a február 3-án, New Orleans-ben esedékes amerikai focidöntőn látható legújabb alkotás előfutárának szánt videóban is a wisconsini hölgyet láthatjuk, míg a tényleges reklámban csatlakozni fog hozzá Izrael nemzeti kincse, a szupermodell Bar Refaeli, valamint az a Jesse Heiman, akinek neve senkinek nem mond semmit, de ennek a videónak a megtekintése után garantáltan mindenki a fejéhez fog csapni.
Most pedig akkor lássuk, hogyan próbálja a cég ránk sózni szolgáltatásait üdvöskéjük – és a #10-es számú GoDaddy NASCAR autót vezető – Danica Patrick hathatós munkája révén.
Alább pedig, csak viszonyításképpen, jöjjön az egyik 2012-es mű, melyben Patrick mellett az amerikai Rubint Réka; Jillian Michaels is megjelenik.
“Versenyautót vezetni olyan, mint láncfűrésszel keringőzni” – Cale Yarborough